Agusiak ABC-jak się spisuje nawilżająca baza PAESE

Agusiak ABC- jak się spisuje nawilżająca baza PAESE 

Witam napiszę coś na temat bazy z firmy paese.Jest to baza wygładzająca pod makijaż.Baza mieści się w szklanej buteleczce o pojemności 15 ml.


Co pisze producent ...

Baza Dla cery suchej,normalnej i wrażliwej.Wygładza cerę i długotrwale ją matowi.Przedłuża trwałość makijażu.Utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia dzięki zawartości oleju Makadamia oraz Wit E.

Co ja sądzę na jej temat...
Z Bazy tej jestem zadowolona.:)
  1. Nawilża
  2. Wygładza pory
  3. Przedłuża makijaż
  4. Nie zapycha
Ale trzeba z nią obchodzić się ostrożnie  gdy damy jej za dużo na twarz może się brzydko rolować i podkład będzie brzydko wyglądał na twarzy.



Kupiłam ja tutaj 
Cena.wydaje mi się w porządku co do jakości no i oczywiście  co do jej wydajności bo starcza na baaardzo długo wystarczy tylko minimalnie nałożyć tej bazy żeby pokryć nią buźkę...
Ja jestem zadowolona a jak Wasze opinie??;)



baza paese



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Agusiak ABC piecze proste muffinki z budyniem czekoladowym :)

Agusiak ABC testuje tusz Max Factor Eye Brightening do niebieskich oczu