Agusiak ABC kontra podklad Catrice HD 010 light beige

Agusiak ABC  kontra podkład Catrice 010 light beige :)

   Niedawno kupiłam kultowy podkład Catrice w odcieniu 010 light beige.Używałam go już jakieś 2 tygodnie wiec mogę powiedzieć o nim już co nieco;)Udało mi się go kupić na promocji na    

   www.bodyland.pl tutaj link 

widziałam go również tutaj:


  Co pisze producent :

   HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION marki Catrice. Płynny podkład o wysokim stopniu krycia. Zapewni nieskazitelny wygląd cery oraz efekt High Definition. Pokryje niedoskonałości, a także wyrówna koloryt. Idealny dla osób wymagających całodniowych rezultatów, gdyż utrzymuje się do 24 godzin. Produkt nie jest wyczuwalny na skórze, nadaje naturalne wykończenie bez efektu maski. Łatwo się rozprowadza, nie tworząc smug i plam. Wygodna pipeta pozwala na aplikację odpowiedniej ilości kosmetyku. Dostępny w czterech wersjach kolorystycznych.
  • Płynny podkład kryjący.
  • Utrzymuje się do 24 godzin.
  • Posiada wygodną pipetę.
  • Dostępny w czterech wersjach kolorystycznych.
  • Idealnie stapia się ze skórą
A  to moja recenzja na jego temat :
   Ja posiadam cerę suchą, naczynkową,mam delikatne zmarszczki mimiczne kolo ust
 i powiem tak jego:
 
   ZALETY:

  • +krycie (od 1do 10 daje 7,5)można budować jego krycie ale za tym idzie jego widoczność na twarzy
  • +trwałość
  • +jasny ładny odcieńo
  • +jest lekki nie robi tzw "maski" ale gdy się go nałoży więcej może zrobić maskę
  • +nie osiada się w zmarszczkach
  • +przypudrowany wytrzymuje bardzo długo u mnie jakieś 10-11 godz dłużej nie nosze makijażu
  • +bronzer i róż ładnie z nim współgrają
  • +nakładany pędzlem wygląda wg mnie lepiej niż gąbeczką beauty blender


 WADY:

  1. -jest latwozmywalny  a co za tym idzie w sezonie letnim chyba nie zda egzaminu przy większych upałach
  2. -bardzo wysusza skore twarzy dla cery suchej się nie nadaje jest uczucie ściągnięcia
  3. -nieprzypudrowany ściera się w ciągu dnia 24 h trwałości to przesadzone
  4. -nie współgra z każdym kremem do twarzy :(

     Posiadaczki tłustej mieszanej cery lub normalnej powinny być zadowolone no ja na dzień dzisiejszy powiem ze myślałam ze będzie lepszy gdyby nie wysuszał cery na pewno został by u mnie na dłużej. dużo dziewczyn porównuje go do revlona colorstay lecz ja sama go posiadam i powiem ze nie ma nic w nich podobnego ani w odcieniu ani kryciu ani trwałości...
          ja go oceniam w skali 1 do 10 na 6

Efekty krycia na ręce


podklad catrice hd





 przed roztarciem

podklad catrice hd


 po roztarciu 1 warstwa


podklad catrice hd



po rozstarciu 2 warstwa




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Agusiak ABC piecze proste muffinki z budyniem czekoladowym :)

Agusiak ABC testuje tusz Max Factor Eye Brightening do niebieskich oczu

Agusiak ABC-jak się spisuje nawilżająca baza PAESE