Agusiak ABC testuje podklad Rimmel Wake Me Up 100 Ivory

Agusiak ABC i Rimmel Wake me up Ivory

Dziś pokażę wam i podzielę się moja opinią na temat podkładu rozświetlającego Wake Me Up w odcieniu 100 Ivory. Długo się decydowałam na niego aż w końcu kupiłam na www.ekobieca.pl.Chwilę testowałam a to na gołą skórę twarzy,  a to z bazą,a to z kremem, a to z innym podkładem i co mogę powiedzieć na jego temat...hmmm no na pewno jest to podkład mega rozświetlający jak dla mnie ma dużo drobinek w sobie.kobiety które lubią takie glow będą zadowolone. Mi niestety to nie odpowiada,za dużo brokatu :(ale po zmieszaniu z innym podkładem jest mniej błyszczący,i tak tez właśnie robię, mieszam go z słynnym  revlonem i efekt dla mnie jest  zadowalający.

  • ZALETY
  • konsystencja jest kremowa
  • krycie w skali od 1 do 10 daje na 6.5
  • trwałość jest ok wytrzymuje cały dzień
  • nawilża fajnie buźkę
  • gdyby był mniej błyszczący byłby super efekt na buzi
  • współgra  z baza i kremami 
  • nie roluje się
  • najlepiej wygląda nałożony pędzlem typu flat top 
  • nie robi plam

  • WADY
  • troszke sie sciera wokol nosa
  • za duzy efekt glow
  • troszke wchodzi w zmarszczki
  • najjasniejszy odcien nie nadaje sie na sezon zimowy jest za ciemny

Efekty krycia na ręce



Przed roztarciem podkładu




Po roztarciu ;) 




Jak dla mnie jak na drogeryjny podkład nie jest zły. Może w sezonie letnim będzie lepiej się prezentował narazie daje mu w skali od 1 do 10 za całość 5 .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Agusiak ABC piecze proste muffinki z budyniem czekoladowym :)

Agusiak ABC testuje tusz Max Factor Eye Brightening do niebieskich oczu

Agusiak ABC-jak się spisuje nawilżająca baza PAESE